تبیان، دستیار زندگی
براساس اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، 25 ارگان و نهاد می‌توانند پذیرای طلاب وظیفه باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

25 ارگان و نهاد آماده جذب سرباز طلبه
7d(g 31j'2

براساس اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، 25 ارگان و نهاد می‌توانند پذیرای طلاب وظیفه باشند.

مدیرکل امور طلاب حوزه در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه،گفت: طلابی که قصد دارند خدمت مقدس سربازی خود را بگذرانند باید به اداره امور مشمولین حوزه علمیه قم مراجعه و با ارائه مدارک لازم به یکی از 25 ارگان و نهاد اعزام شوند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب با بیان اینکه طلابی که پایه شش را به اتمام رسانده‌اند، مشمول این طرح می‌شوند، اظهار داشت: به کسانی که دوره آموزش 45 روزه را طی کرده و مدت مشخصی در یکی از این 25 ارگان فعالیت داشته باشند کارت معافیت دائم اعطا می‌شود.

وی به بعضی از ارگان‌ها و نهادها اشاره کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نهاد رهبری در دانشگاه‌‌ها، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، سازمان اوقاف و امور خیریه، دفتر تبلیغات اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت (ع)،  ستاد اقامه نماز و ... از جمله ارگان‌ها و نهادهای خواستار جذب طلاب وظیفه هستند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب به اطلاعیه تیپ مستقل 83 امام صادق (ع) اشاره کردو گفت: طلاب وظیفه جهت انجام دوره آموزش نظامی خود می بایست تا تاریخ 30/6/88 به کارگزینی تیپ مراجعه و مدارک خود را ارائه نمایند.

وی افزود: این طلاب از تاریخ 18/7/88 به مدت 45 روز در این دوره شرکت خواهند داشت.